Orlickem na kole

(1515)

Jablonné nad Orlicí - náměstí levý horní konec - bílá cyklotrasa č. 4074 - směr Jamné nad Orlicí (polní asfaltová cesta vzhůru) - Jamné nad Orlicí u vodárny do lesa (nejnáročnější stoupání) - silnice z Červenovodského sedla na Suchý vrch - sjedeme na Červenovodské sedlo - červená cyklotrasa č. 4071 - na další křižovatce modrá cyklotrasa č. 4072 (nejvyšší bod trasy - 895 m n. m.) - po modré sjezd do Čenkovic (větší kameny) - po vjetí mezi chaty asfaltová silnice, obcí Čenkovice až na spodní konec - po břehu Čenkovičky do Bystřece (horší lesní cesta) - v Bystřeci vlevo a po polní cestě až na Kalhoty nad Horní Čermnou - kousek po silnici Byst-řec/Horní Čermná - vlevo okolo koupaliště vzhůru na Nepomuk - Nepomuky mineme a po hřebínku na Mariánskou horu - sjezd do Dolní Čermné - na náměstíčku vlevo (směr Lanškroun) - po krátkém úseku vpravo - modrá cyklotrasa - okolo kravína stoupat nad Dolní Čermnou - na vrcholu stoupání vpravo po polní cestě až na horní konec Petrovic - na spodním konci Petrovic vlevo - po polní a lesní pěšině k Tiché Orlici a dál až do Letohradu - po vjezdu na náměstí hned vpravo dolů po bílé cyklotrase č. 4074 - prokličkovat městem a okolo sportovního areálu vzhůru do Šedivce - rovně přes křižovatku, sjezd (asfaltová silnice) do Nekoře - v Nekoři vyjedeme u kostela - vesnicí dolů - na náměstí u "kulturního domu" vpravo - okolo rybářské líhně stoupání na Studené - ve Studeném přejet silnici - okolo vesnického hřbitova stoupání na Faltusův kopec - horní částí obce Sobkovice - prudký sjezd ke kostelu - polní a náročnou lesní cestou k Tiché Orlici - při výjezdu na silnici směr Jablonné - u továrny Isolit Bravo přes přejezd vlevo - náměstí Jablonné nad Orlicí. (cca 46 km).

zdroj: Sdružení obcí Orlicko

zpět
Webing.cz - webdesign, webhosting Infotip.cz - informační a vyhledávací server Copyright © 2008 - 2024 Tip na výlet