Cyklotrasy

Cyklotrasa Hatín

Jihočeský kraj - Jindřichův Hradec

4,5 km dlouhá, asfaltová, bezpečná a rovinatá cesta, která se nachází u obce Hatín. Vede okolo rybníka Holná, kde se můžete skvěle osvěžit a… celý článek

In-line trasa kolem rybníka Hejtman

Stezka vede kolem rybníka Hejtman, je dlouhá 7 km a kromě soboty je vcelku prázdná. celý článek

Cyklostezka Chlum u Třeboně

Celkem rovinatá a bezproblémová cesta vede lesem od hájovny U Brůdku k hájovně Nová Huť. Měří cca 6 km. celý článek

Cyklotrasa Český Krumlov - Kájov

Jihočeský kraj - Český Krumlov

Trasa začíná u restaurace V Oblouku a vede směr na obec Kájov. Zhruba doprostřed je cesta poněkud horší, ale na Kájov už je vcelku dobrá. Měří 4 km. celý článek

Cyklostezka z Českých Budějovic do Hluboké nad Vltavou

Jihočeský kraj - České Budějovice

Poměrně široka asfaltová cesta začíná v Českých Budějovicích a vede podél Malše, dále pak podél Vltavy přes vodácký kanál ve Vrbném do Bavorovic, z… celý článek

Cyklostezky v Jizerských horách

Liberecký kraj - Jablonec nad Nisou

Cyklotras a inline stezek je tu několik. Trasa Jizerské hory - Jizerka má 10 km a její výchozí bod je u Smědavy. Další stezka s názvem Jizerské hory… celý článek

Cyklotrasa - Turnov

Liberecký kraj - Semily

Trasa je rozdělená na několik částí. První vede podél pramene řeky Jizery a je tu kvalitní asfalt. V druhé části musíte překonat prkenný most u obce… celý článek

Cyklotrasa Žatec

Ústecký kraj - Louny

Nově vybudovaná silnice v Žatecké zóně Triang s hladkým povrchem a minimálním převýšením. Měří zhruba 10 km. celý článek

Cyklotrasa Litoměřice

Ústecký kraj - Litoměřice

Trasa je dostatečně vzdálená od centra města takže zde nehrozí nějak obzvlášť velký provoz. Jsou zde dva různé dlouhé směry. Delší 7 km dlouhý okruh… celý článek

Cyklotrasa kolem Mimoně

Liberecký kraj - Česká Lípa

Cyklotrasa začíná asi 2 km od obce Kuřivod a vede lesem s údolím se skalami. Měří 8 km. Je to nejdelší trasa na Českolipsku s novým, širokým a… celý článek

Cyklostezka a Inlinetrasa Česká Lípa - Horní Libchava

Nazývaná také jako Varhánky. Díky novému asfaltu se také využívá hodně jako inline trasa. Stavěla se v roce 2008 a je dlouhá 5,3 km. Vede krásnou… celý článek

Cyklotrasa Česká Skalice

Královéhradecký kraj - Náchod

Začína u Velkého Třebešova a vede kolem přehrady Rozkoš až k jeho autokempu. Lákavé je to pokud se zrovna chystáte na Rozkoš trávit svou dovolenou.  celý článek

Kladské pomezí

Pateřní cyklotrasa hřebene Orlických hor aneb podél Jiráskovy horské cesty (161 km). celý článek

Lanškrounsko

Pardubický kraj - Ústí nad Orlicí

Tento výlet nás dovede po značených cyklotrasách Lanškrounska do Jablonného nad Orlicí. celý článek

Kolem hradů a zámků

Cesta kolem hradů a zámků se jede z velké části jako okruh, pouze úsek mezi Potštejnem a Liticemi se jede v obou směrech po stejné trase, takže… celý článek

Orlicko - Horská cesta

Pardubický kraj - Ústí nad Orlicí

Pro milovníky náročnějšího zatížení. Králíky - přes Malé náměstí bílá cyklotrasa č. 4077 - po ní stoupat na Hedeč (nahoře možno odbočit vpravo a… celý článek

Velká cesta okolo vody

Na kole kolem vody v Orlických horách. Žamberk koupaliště (Divoká Orlice) - zelená cyklotrasa č. 4073 - Betlém - Helvíkovice - stoupání na Poplužní… celý článek

Orlickem na kole

Pardubický kraj - Ústí nad Orlicí

Jablonné nad Orlicí - náměstí levý horní konec - bílá cyklotrasa č. 4074 - směr Jamné nad Orlicí (polní asfaltová cesta vzhůru) - Jamné nad Orlicí u… celý článek

Cyklotrasa č. 4048 Letohrad - Sudslava, rozcestí

Celková délka 15 km, vyznačená cyklotrasa T 4048. Tato cyklotrasa je vedena nádherným údolím řeky Tiché Orlice a byla slavnostně otevřena 7. září… celý článek

Webing.cz - webdesign, webhosting Infotip.cz - informační a vyhledávací server Copyright © 2008 - 2024 Tip na výlet