Velká cesta okolo vody

(1515)

Na kole kolem vody v Orlických horách. Žamberk koupaliště (Divoká Orlice) - zelená cyklotrasa č. 4073 - Betlém - Helvíkovice - stoupání na Poplužní dvůr - Bohousová (řeka a železniční trať po pravé ruce) - bílá cyklotrasa č. 4075 - Rybná nad Zdobnicí - Pekelec (řeka Zdobnice) - polní a lesní cesta do Slatiny nad Zdobnicí (několikrát přejezd přes železniční trať Doudleby/Rokytnice nad Orlicí) - úzká asfaltová cesta 2 km za Slatinou odbočit vpravo na silnici č. 319 Javornice/Pěčín, po kratším stoupání vlevo - zpevněná polní cesta nad Pěčínem - polní cesta přes Vrchy - silnice č. 310 Zdobnice / Rokytnice - odbočit vlevo - řeka Říčka - obec Říčky (na okraji vjezd na asfaltovou silnici) - bílá cyklotrasa - Mezivrší (nejvyšší bod trasy) - červená cyklotrasa č. 4071, držet se však asfaltové silnice - dlouhý sjezd k Divoké Orlici - na křižovatce se silnicí č. 311 konec bílé cyklotrasy, odbočit vpravo - Černá Voda - Nová Ves - Neratov - dál po silnici do Bartošovic - v Bartošovicích na křižovatce vlevo - podél Divoké Orlice - červená cyklotrasa č. 4071 - Zemská brána - Čihák - České Petrovice - v Českých Petrovicích vlevo po bílé cyklotrase č. 4077 - podél potůčku Orlička ke Kravímu skoku - na Kravím skoku vjezd na asfaltovou silnici - vlevo po zelené cyklotrase č. 4073 objet Pastvinskou přehradu - před sjezdem k hrázi odbočit vlevo - lesem podél "malé přehrady" - Nekoř - přejezd přes most vlevo směr Líšnice, po ujetí asi 300 m odbočit vlevo - podél továrny na úzkou polní pěšinu - železná lávka přes Orlici - lesní cesta na louky před Líšnicí - po polní cestě na asfaltovou místní komunikaci - přes Líšnici okolo zahradnictví kaštanovou alejí - Žamberk (cca 73 km).

zdroj: Sdružení obcí Orlicko

zpět
Webing.cz - webdesign, webhosting Infotip.cz - informační a vyhledávací server Copyright © 2008 - 2024 Tip na výlet